Bandspelarundersökning

Gokväll! 08:00 idag var jag inne på Lassis och fick en bandspelare monterad på bröstet. Den skall spela in hjärtverksamheten i ett dygn. Således skall jag in i morron 08:00 och demontera densamma. Då skall också en EEGundersökning genomföras. Den sistnämnda blir nummer fyra av fem undersökningar på två veckor. På onsdagen skall jag, som jag nämnt tidigare, på örön-näsa-halsundersökning. På bilden syns bandspelaren hängande i ett snöre och kablar till dom tre sensorerna. Om jag märker några förändringar så skall jag trycka på en grön knapp och då markeras detta. I övrigt så sköter det sig självt och apparaten registrerar alla händelser. Focusera dock inte på den stora magen som upptar större delen av bilden. Tur att det inte var en profilbild. Observera att jag ser ganska trött ut i ansiktet. Ha en trevlig kväll, sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0