Godmorgon läsare!

Jag tänkte att jag skulle skriva om annat än sjukdomar och apparater, men denna gång blir det nog mest sjukdomar. Undersökningarna är inte slut än. I morron skall jag in på "luftmassemätning". Låter som min gamla Vovo 70. När jag var på fastlandet för några år sedan så pajjade luftmassemätaren på densamms.Bilen stendog. Bärgningsbil till verkstad och 6500:- fattigare. Samt 1500:- till bärgningsbilen. Hoppas det inte blir samma resulat för mig.
Igår ringde min läkare. Jag hade varit o tagit blodprov på morronen. Och dom var toppenbra. Så bra kolestorolvärden har jag aldrig haft. Normalt brukar dom inte ringa om proven är bra. Men hon tyckte att jag behövde lite positivitet och glädje i dessa provernas och testernas tider. Däremot hade hon ett annat besked. Dom har hittat något i min hjärna. Det ser jag som något positivt. Jag trodde det var precis tomt där. Men det kan vara negativt. Hon hade skickat ut ett brev till mig och ville väl inte säga vad det handlade om. Det var bättre att Neurologerna tog hand om sa hon.
Får se vad det innebär.
Ha en härligt varm och skön dag.
Sköt om er. 

Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till med allt! Kram

2011-05-11 @ 10:18:55
Postat av: Anonym

Hur är det med dig nu Peja? Fick ingen chans att fråga i dag på Björklunda.

Kram

2011-05-22 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0