Tvätten igen

Godmorron! Så var det dags för tvättsortering igen. Två-tre korgar skulle jag tro. Tvättade en maskin igår, hängde på tork idag. Startade också en maskin till. Undrar hur många maskiner det tvättas här i veckan egentlligen. Sen igår morse är jag gräsänkling. Maria (min sambo) är på fastlandet och hälsar på släkten. Hennes bror med sambo har fått en son. Så nu gäller det att hålla ordning här hemma. Jag får hjälp med Loke (vår hund) av en kompis till oss. Hon kom igår ca. 11:30 och hämtade honom. När hon kom tillbaka fikade vi. Mycket trevligt och väldigt snällt att hon hjälper mig. Min hälsa är lite vacklande. Igårkväll var jag så yr så det var svårt att gå. Kunde inte fästa blicken. Kändes obehagligt. Men idag känns det bättre. Nej, nu måste jag ta hand om tvätt och städ. Sköt om er, om det är någon som läser min blogg. Några är det nog. Jag har fått någon komentar i alla fall. Bra gjort "folks".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0