Godförmiddag

Igår blev det inte så mycket bloggat. Satt mest och redigerade samt la in kategorier. Jag är ju nybloggare så det tar väl ett tag förrän man blir varm i kläderna. Dessutom hade jag besök igår. På förmiddagen så kom Christina ifrån Näs med sin hund, som är syster till vår hund Loke. Väldigt trevlig. Satt och pratde/fikade ca. en timme. Sen var det dags att gå hundpromenad. Jag gick utan rollatorn. Funkade ganska bra. Lite krångligt är det ju att gå med både hund och rollatorn. Hem till gården missade jag men såg det senare på TV4 Play. På eftermiddagen gick jag emot Emil när han slutade skolan. Han hade två kompisar med sig hem. Sen kom ett besök till. Tårtan alias Tommy Larsson kom ca. 15.30. Han fick bara en slät kopp kaffe, hade inget kaffebröd. På kvällen var jag ganska trött i hela ansiktet. Jag sover ungefär två hela nätter i veckan. Kanske inte så konstigt att man är trött. Nu skall jag skriva väder. Det gör jag varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0