God förmiddag alla, eller någon, (om någon läser) som vill läsa min blogg!

Idag är jag inte riktig kry. Är väldigt snuvig. Trots kurering med lökvatten och honung. Jag var inne och röntgade hjärnan häromdagen. Svaret kom redan dagen efter. Min läkare ringde och sa att dom inte hittade något (fel) i hjärnan. Att dom inte hittade något är föga förvånande. Där finns väl inte så mycket att hitta. Å andra sidan har jag nu bevis på att jag är frisk i huvudet. Inte alla som har det minsann. Dom kollade också blodtransporten till hjärnan med ultraljud. Detta var också helt ok. Känns skönt att veta. Nu är det "bara" tre undersökningar kvar. 18/4, 19/4 och 20/4. 18 skall jag på bandspelarundersökning. Då skall jag bära en bandspelare!!! ett dygn. Dagen efter skall jag in och ta bort den samt genomgå en EEGundersökning. Den 20 skall jag på Öron-näsa-halsundersökning. Får se vad detta visar. I övrigt så går dagarna som vanligt. Igår var ganska skapligt väder. Erik bytte till sommardäck på vår bil och kärra. Vi rensade också upp lite i garaget. La det som skall till tippen på kärran, fast det blev nog inte så mycket som Maria hade önskat. Ha en bra dag, sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0